Fredag igen

Ja då var det fredag igen. Har upptäckt att det går inte att mobil-blogga med bilder om jag inte är hemma med trådlöst nätverk. Ja ja, man kan inte få allt här i världen!

Ni har dock inte missat några spännande outfits. Onsdag var det FBK tröja som gällde (slutspel och dom slog ut Modo!).

Igår var det en riktigt mysig barnvaktsdag med min bonus-go-jänta som jag är bonus-moster åt. Lilla Alde-Marie som bara är 1 år och 4 mån.

 
 
 

 

Vi skulle bara ner och lämna praliner till min lilla mamma på hennes jobb. Innan det var klart så hade jag fått beställningar på drygt 170 praliner innan nästa onsdag! Jag vet ju vad jag har att göra i helgen iaf!

Dagens outfit blir cerisa byxor, med grå topp. Thomas Sabo-örhängen, armband från Vincent och Endo-armbandet. Lyxigare än så här blir det inte idag! Nu iväg till mormor för andakt på Skottsundsbacken, där morfar bor. Sen hem och fortsätta med praliner!!!

Vill nån beställa så är det fritt fram!!! 9 kr/st eller 75 kr för 10 st.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

shoppingstopp.blogg.se

Slut med shopping. 365 dagar. Inga kläder, smycken, väskor, skor eller accessoarer får köpas. Välkommen till min nya värld med shopping-stopp!!!

RSS 2.0