Så kan det gå

Ibland funkar inte allt som det ska. Till exempel så gav min dator upp och helt plötsligt så var jag utan dator. Därefter började mobilen krångla och vips! så kunde jag inte logga in på blogg.se. Ja ja så kan det gå ibland, men nu är jag tillbaka!

Förra veckan fick jag en kläd-leverans från min fina vän Ulrica, 2 påsar med kläder!!! Nu i onsdags kom jag hem från Linda med ytterligare 2 påsar kläder!!!

 

Igår kom en annan vän och lämnade en STOR sopsäck med SKOR!!!


Nu ska det packas och förberedas för imorgon åker jag till Östersund för en vecka för att göra min förberedande utbildning inför att v. 18 börja min efterlängtade bussförar-utbildning!!! Snart har jag ett yrke och en utbildning!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

shoppingstopp.blogg.se

Slut med shopping. 365 dagar. Inga kläder, smycken, väskor, skor eller accessoarer får köpas. Välkommen till min nya värld med shopping-stopp!!!

RSS 2.0