Plugg-vecka i Spanien!

Tillbringade hela förra veckan i Spanien med min underbara far och lillasyster! Blev en blandning av sol, plugg, rosé-vin, god mat och mer sol och plugg!
Natten innan vi åkte, fick jag sova på golvet på hotellet. Sängen var för liten för 3 personer... Men det gick bra det med!

Första lunchen på terrassen!
 
Pool-häng!
 
Plugg VARJE morgon!!! *stolt*
 
Pool-häng!!!
 
Första gången jag åt musslor - gudomligt gott!!!!
 
Strand-häng!
 
Utsikt över Medelhavet från lägenheten.
 
Middag sista kvällen på Grill Argentino.
 
Middag på Grill Argentino - världens godaste mat jag någonsin ätit!!!
 
Godaste efterrätten - EVER!!!!
 
Kvällspromenad hem efter 3-rätters-middag, välbehövlig!
 
Ego-bild!!!!
 
Är åter hemma i verkligenheten, dvs i Östersund hos fina Nina och Jocke! Plugg, plugg och åter plugg!!!! Härliga liv!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

shoppingstopp.blogg.se

Slut med shopping. 365 dagar. Inga kläder, smycken, väskor, skor eller accessoarer får köpas. Välkommen till min nya värld med shopping-stopp!!!

RSS 2.0